Älskar Mission SOS Festivaler

Jag lägger mina händer på den blinde Omars ögon och befaller dem att öppna i Jesu namn. Han öppnar sina ögon och ser klart för första gången på två år! Han ser en stor scen framför sej och var ett stort folkhav bakom sej.
Jesus gör under i Tanga! Gud älskar Tanzania! Och det gör jag också för den delen!
Kunde bara inte låta bloggen ligga nere längre. Vill bara att folk ska få veta vad som händer på missionsfältet.
Mission Sos har festival i Tanga, Tanzania den här veckan. Be gärna för oss!
Vi hörs! / Filip

Kommentarer
Postat av: keijo

Gud välsigna dej min vän och han har så mycket att påverka bland oss detta sista tiden när många vill bli kallad till sista skörden och följa Jesus fots spår och jag sjäv har bett ,att får sprida evankeliunm runt alla håll och vara till välsignelse och hjälp och längtan att den Heliga Ande kallar fler till hjälp för folket i nöd,tack med välsignelse ,keijo södertälje

2013-09-27 @ 09:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0