21 km framför mej!

För ca 4 månader sedan genomförde jag mitt livs bragd i löparspåret så här långt. Jag tog mej i mål på stapplande fötter på Stockholm stadion efter 42 kilometer. Idag är det bara hälften som gäller. Men förutsättningarna kunde ha varit bättre.

Igår hade vi friskvård i SOS ledarskola och det jag trodde skulle vara ett enkelt träningspass gör sej påminnt varje gång jag reser mej upp eller sätter mej ner. Muskler som borde ha tränats tidigare fick äntligen visa vad dom gick för. Men det får jag sota för idag. Låren värker! Armarna är stela! Detta är inte alls den bästa uppläggningen jag haft innan ett lopp.

Dessutom har jag jobbat idag och levererat pågenbröd sedan halv sex i morse:)

Men det här ska nog gå vägen. Målet är att komma under två timmar. Kommer det att gå? Ingen aning men jag hoppas och kommer att ge gärnet.

En resumé kommer att gå att läsa här efteråt.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0