42 195 Meter ska besegras

Vaknade upp för några minuter sedan och insåg att idag är det Stockholm Marathon. Många frågor snurrar i mitt huvud just nu.
Hur är formen? Vad ska jag äta till frukost? Hur ska de sista förberedelserna se ut? När åker jag in till stan? Var ska A-K stå och supporta mej? Är den lilla förkylningen jag haft i veckan helt borta? Hur är knät som spolierade mitt marathon förra året?
Ja det är alltså dags att om några timmar ge mej ut i mitt första marathon någonsin ochjag är tippad från någon av de övriga löparna från SOS Church att komma sist i församlingen. Han har nog rätt eftersom både Calle och Christer inte kommer att kunna springa. Målet är helt enkelt att komma i mål. Tider siktar vi på från och med 2012.
Väl mött nere på stan, alla som vill supporta. Det här blir en folkfest!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0